Články

Administrativa nemusí být nuda, říkají naši studenti na Erasmu na Maltě.

Své dojmy popsali: Lucie Koutná, Michaela Manová a Marie Drábková, Anna Holcnerová, Petr Ochman, Markéta Juřicová a Alexandra Hrabalová, Lukáš Kopečný, Eliška Přikrylová.


LK: Hned první den práce mě přivítaly velice milé dámy a představily mi všechny kolegy. Ukázaly mi kancelář a vysvětlily, jak budou následující čtyři týdny probíhat. Zatím jsem první týden třídila spoustu tašek papírů, jako třeba výpisy z účtů, korespondenci atd. Tahle práce mi vůbec nevadila a celkem mě i bavila. Další týdny budeme plánovat fundraisingovou akci, která se bude konat v červenci.

MM a MD: Ve firmě, kde pracujeme od pondělí do středy, děláme ve Wordu a Excelu. Převádíme dokumenty z papírové do elektronické verze, přičemž tam zaměňujeme staré logo za nové. V jejich podfirmě-restauraci, kde pracujeme od čtvrtku do pátku, jsme dělali marketing (přidávali jsme příspěvky na soc. sítě – Facebook, Instagram, Tiktok) a také jsem v pátek dělala inventuru.

AnH: Moje pracovní náplň spočívá v třídění osobní dokumentace pracovníků hotelu. Zařazuji list docházky do jejich osobní karty dle jména. V kanceláři pracuji se svojí koordinátorkou a její sekretářkou. Obě jsou velice sympatické a ochotné mi vše ukázat. Všichni lidé, se kterými se za den potkám jak v kanceláři či jiných prostorách hotelu, jsou velmi slušní a usměvaví.

PO: V práci dělám jednoduché kancelářské úkoly, třídil jsem dokumenty, zbavoval se starých, taky jsem pomáhal s věrnostními kartami, což spočívá v tom, že dostanu hromadu papírových karet, z kterých následně důležité informace přepíšu do jejich elektronického systému. Pracoval jsem ve více odděleních (podle toho, kde bylo potřeba). Můj supervisor je velice sympatická, i když zaneprázdněná paní.

MJ a AlH: V práci na recepci děláme check–in a check–out (momentálně s pomocí kolegů), zvedáme telefony, asistujeme našim kolegům, komunikujeme s hosty, řešíme každodenní problémy v hotelu, které se dějí (complaints), a pomáháme nosit kufry do takzvaného luggage room. Také chodíme kontrolovat ledničky při check–outu. 

LuK: Pracuji v kanceláři hotelu Excelsior na nákupním oddělení. Kancelář pěkná, sice starší, ale fajn vybavená. Kolegové taky skvělí, usměvaví. Náplň mé práce je především potvrzování žádostí o nákup a následné zasílání dodavatelům, skládání papírů do šanonů a celkově práce s objednávkami atd.

EP: První den v práci byl lepší, než jsem očekávala. Na počítači jsem do složek přidávala informace a dokumenty o pracovnících z firmy. Druhý den mi zadali úkol v podobě skenování dokumentů o příjmech a výdajích firmy. Třetí den jsem pokračovala ve skenování, ale prokládala jsem to prací na počítači na recepci, kde jsem ty oskenované dokumenty kontrolovala, upravovala a následně dávala do složek. Zaměstnanci tu jsou moc milí, seznámila jsem se s paní recepční a ta mi moc pomohla. Lidé tu jsou usměvaví a hodní. Pokaždé, když jsem se ptala, kam jít, nebo jsem něco potřebovala vědět, odpověděli s úsměvem.  Je tu moc krásně a ani nemůžu uvěřit, že to ubíhá tak rychle.

Pozn.: Studenti 3. ročníku na měsíční až tříměsíční stáž vyrazili díky podpoře programu Erasmus+.

   

Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete také odmítnout.