Nepřehlédněte
Obchodní akademie T. Bati a VOŠE Zlín vyhlašuje 2. kolo přijímacího řízení VOŠ
- Marketing pro střední stupeň řízení (počet přijímaných uchazečů: 10)
- Účetnictví a finanční řízení (počet přijímaných uchazečů: 19)
- termín pro podání přihlášek – do 15. září 2025
Články
29. 5. 2025 - Ing. Ludmila Kozubíková, Ph.D.
Hodina s čokoládovou příchutí aneb marketing v praxi
Ve středu 28. 5. 2025 jsme ve výuce ekonomiky ve 2. C přivítali Ing. Jiřího Bejtkovského, Ph.D., ředitele Ústavu managementu a marketingu Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity T. Bati ve Zlíně.
Po krátkém představení svého profesního zaměření a bakalářských studijních programů na fakultě přešel rovnou k tématu „Marketingový a komunikační mix – praktická aplikace“.
Na příkladu čokoládových bonbonů „Party mix“ nás provedl praktickými úkoly a položil nám otázky, jak například zaujmout různé typy zákazníků (maminku versus desetileté dítě). Během krátkého času jsme měli navrhnout vhodné argumenty a pochopit, proč se každému zákazníkovi „prodává“ jinak. Následně jsme své nápady aplikovali na jednotlivé nástroje komunikačního mixu, jako jsou reklama, podpora prodeje, osobní prodej nebo public relations.
Hodina byla živá, praktická a plná inspirace. Aktivní studenti byli za své nápady odměněni, jak jinak než sladce. Ovšem ani ostatní neodešli s prázdnou, odnesli si drobný merch od FaME – sladkosti a praktické předměty jako milou vzpomínku na netradiční hodinu.