Články

Hodina s čokoládovou příchutí aneb marketing v praxi

Ve středu 28. 5. 2025 jsme ve výuce ekonomiky ve 2. C přivítali Ing. Jiřího Bejtkovského, Ph.D., ředitele Ústavu managementu a marketingu Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity T. Bati ve Zlíně.


Po krátkém představení svého profesního zaměření a bakalářských studijních programů na fakultě přešel rovnou k tématu „Marketingový a komunikační mix – praktická aplikace“. 

Na příkladu čokoládových bonbonů „Party mix“ nás provedl praktickými úkoly a položil nám otázky, jak například zaujmout různé typy zákazníků (maminku versus desetileté dítě). Během krátkého času jsme měli navrhnout vhodné argumenty a pochopit, proč se každému zákazníkovi „prodává“ jinak. Následně jsme své nápady aplikovali na jednotlivé nástroje komunikačního mixu, jako jsou reklama, podpora prodeje, osobní prodej nebo public relations.

Hodina byla živá, praktická a plná inspirace. Aktivní studenti byli za své nápady odměněni, jak jinak než sladce. Ovšem ani ostatní neodešli s prázdnou, odnesli si drobný merch od FaME – sladkosti a praktické předměty jako milou vzpomínku na netradiční hodinu.

Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete také odmítnout.