Články

V marketingu hrají roli i emoce

Poslední říjnový den na naši školu zavítal opět zajímavý člověk z praxe, Ing. Dávid Vrtaňa, PhD.


Je spoluzakladatelem a představitelem organizace Mladý podnikavec. Již léta se pohybuje v oblasti marketingu, ale zároveň školství, takže má bohaté zkušenosti s prezentováním a představováním daného tématu. Byl také vyhlášen učitelskou osobností roku na Slovensku.

Daná přednáška představila marketing s přesahem do psychologie. Hned na začátku nám přednášející položil několik otázek, jejichž cílem bylo zjistit naši kreativitu a způsob, jakým přemýšlíme. Skvělá byla nejen teoretická část přednášky, ale hlavně zobrazení názorných příkladů reklam, které upoutaly pozornost, ať už pozitivně, nebo negativně.  My studenti jsme se do přenášky aktivně zapojili. Pan Vrtaňa zjišťoval, jaké pocity některé z reklam konkrétně v nás vyvolaly.

Celá přednáška byla velice přínosná a ukázala nám, jak důležitou roli hrají emoce v reklamě a komunikaci se zákazníky. Naučili jsme se vnímat marketing nejen jako nástroj prodeje, ale i jako způsob, jak vytvářet vztah mezi značkou a lidmi. Odnesli jsme si spoustu nových poznatků, které můžeme využít jak v praxi, tak i v běžném životě.  

Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete také odmítnout.